Subject: FW: Kaluri tee IKÕ
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 22 Nov 2024 16:21:07 +0200

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks

Delta viit 7.1-2/24/2935-5

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Reijo Vaide <[email-masked]>
Sent: Friday, November 22, 2024 3:08 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Cc: Marek Tiik <[email-masked]>
Subject: Kaluri tee IKÕ

Tere Laur

Kirjutan seoses IKÕ sõlmimisega Kaluri teel Telia Eesti AS kasuks
Transpordiameti maal.
Olete suhelnud eelnevalt Metropoli Ehitus OÜ ehituse projektijuht Marek
Tiik -iga.
Me pidime esitama teile põhjendused, miks on ehitatud sidetrass projektis
mööda ning osaliselt valel kõrgusel.

Torude kõrguse nõuded ei vasta projektile seetõttu, et olemasolevad
toimivad kommunikatsioonid ei võimaldanud uusi torusid madalamale
paigaldada.

Olemasolevad kommunikatsioonid olid kaevus nr.16698 paigaldatud kaevu
põhja sellest tulenevalt ei olnud võimalik uue trassi sisestust teha
madalamalt.

P1 kaevu puhul tekkis sama mure, olemasolevad kommunikatsioonid ei
võimaldanud sügavamale torusid paigaldada.

Lisaks eelnevale tuleb paigalduse käigus järgida sisseviikude nõudeid
kaevu, teisisõnu ei ole võimalik torusid keerata ega väänata ning
paigaldusviis oli kooskõlastatud järelevalvega.

Lisan manusesse mõned pildid.

Mis peaksid olema meie järgmised tegevused, et saaksime IKÕ Telia kasuks
seatud?

Antud pildilt on hästi näha milline on põlve painderaadius ning punase
joonega on märgistatud, kus ta projekti järgi peaks olema ehk peaks kaevu
mööda kulgema, aga füüsiliselt ei ole võimalik selliselt lahendada.
Kaevu paigaldusjuhendi järgi ei tohi kaevu avasid teha külgedele vaid
ainult otstesse.

Märkisin projektile rohelise joonega TJ järgi paiknemise.

Parimat soovides

Reijo Vaide

TVNV Projektijuht

+372 528 0668 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Maakri 19/1, 27. korrus, Tallinn|  <http://www.metropoliehitus.ee/>
www.metropoliehitus.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.